You are here:   User Profile
Register   |  Login

My Profile

   Minimize
Profile Avatar
sabzmoshaver1988
*******
*******, ******* *******
*******
******* ******* *******

پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

پذیرش براساس سوابق تحصیلی در چند سال اخیر موجب تسهیل در ورودی داوطلبان به دانشگاه های کشور شده است. از جمله دانشگاه هایی که بصورت بدون آزمون پذیرش دارد دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته  انجام می گیرد. تقریبا میتوان گفت بیش از 90% ازرشته های موجود در زیرگروه های آموزشی پنج گانه ( گروه فنی و مهندسی ، گروه علوم انسانی ، گروه علوم تجربی ، گروه زبان و هنر ) بصورت بدون آزمون در دانشگاه آزاد پذیرش دارند.

در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد داوطلبان میتوانند بدون در نظر گرفتن مدک پایه خود در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنند و در واقع هیچ محدودیتی برای تغییر رشته ندارند و فقط دیپلمه های فنی و حرفه ای و کارودانش برای ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته باید در رشته های منطبق با مدرک دیپلم خود ثبت نام کنند.

علاوه بر مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز انجام می گیرد.

هم چنین بسیاری از داوزلبان درباره تفاوت پذیرش با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد سوال می پریند که می توانند به لینک داده شده برای اطلاعات بیش تر مراجعه نمایند.

 در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، معدل مهمترین ملاک برای قبولی داوطلبان می باشد. بدین صورت که داوطلبی که معدل بالایی داشه باشد حتی در صورتی که تغییر رشته بدهد شانس بالایی برای قبولی دارد.

سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نیز سایت monada.iau.ir می باشد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دو مرتبه در سال صورت می گیرد . مرحله اول برای ورودی مهر ماه می باشد که زمان شروع ثبت نام از مرداد ماه بوده  تا هفته آخر شهریور ادامه پیدا می کند و مرحله دوم برای نیمسال دوم (ورودی بهمن) می باشد که معمولا از نیمه دوم دی ماه شروع شده و تا آخر بهمن ادامه دارد.

همچین می توانید برای اطلاع از جریمه انصراف دانشگاه آزاد روی لینک داده شده کلیک نمایید.

ثبت نام داوطلبان در پذیرش براساس سوابق تحصیلی ورودی مهر و بهمن دانشگاه آزاد بصورت اینترنتی بوده و از طریق سامانه www.azmoon.org صورت می گیرد. داوطلبان میتوانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت مذکور نسبت به ثبت نام در دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنند. داوطلبان قبل از ورود به سامانه باید نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام متناسب با مقطع تحصیلی مورد نظر خود اقدام کنند. با پرداخت هزینه ثبت نام سریال و رمز ورود به سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که میتوانند وارد سامانه شده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی دانشگاه آزاد می توانید به سایت sabzmoshaver.com مراجعه نمایید.

در ثبت نام براساس سوابق تحصیلی داوطلبان میتوانند 20 کد رشته محل را از یک گروه آموزشی بر اساس اولویت خود انتخاب نمایند . در صورتی که تمایل به انتخاب رشته در دو گروه آموزشی را داشته باشید باید کارت اعتباری جداگانه  ای را خریداری نمایید.

در رابطه با اعلام نتایج بدون کنکور دنشگاه آزاد هم باید بگوییم که نتایج معمولا دو الی سه هفته بعد از پایان زمان ثبت نام بر روی سایت azmoon.net بارگزاری خواهد شد. داوطلبان میتوانند با وارد نمودن کد ملی و رمز ثبت نام نسبت به دریافت نتایج خود اقدام کنند.

Sorry. No Records Were Found



      




      





About Us



Welcome to SpecialAssessmentWatch.com, the only site on the internet that offers a live feed to notify timeshare owners of special assessments and maintenance fees in real time as we receive them. While some people enjoy their timeshare, many people end up with a financial expense they never expected. Help educate the helpless by placing our special assessment fee clock widget on your blog help prevent someone from making an uneducated decision.